תאוריית המתלים – הנחת היסוד המרכזית מאחורי הקינמטיקה בה משתמשים במודלים של ה-MultiTrac היא די פשוטה: לספק את הביצועים הכי טובים האפשריים במתלה, ע"י איזון ספיגת המהמורות הקטנות ויעילות הפידול, תוך שמירה על Mid-stroke Support טובה ושליטה מעולה בBottom-Out.
דגמים בהם מוטמעת טכנולוגית ה-MultiTrac:
ALPINE TRAIL • RIFT ZONE 29 • RIFT ZONE 27.5 • RIFT ZONE JR
עקומת המינוף ב-MultiTrac – מתלה ה-MultiTrac של Marin מתעל עקומות מינוף שונות, בהתבסס על המודל ואורך המתלה, באופן המבטיח שלרוכב תהיה מערכת עם האיזון המושלם בין יעילות לשליטה.
איזון המהמורות הקטנות ויעילות הפידול:
למה?
נותן לרוכב הרגשת רכיבה חלקה בלי להקריב מעבר אנרגיה לאדמה עקב תנודות מתלה לא רצוניות.
מה?
התחלת התנועה של המתלה מחליק על מהמורות קטנות, מה שמאפשר לאופניים להמשיך במהירות תוך שינויים במתווה השביל, כמו גם סיפוק נוחות מצוינת ושליטה עבור הרוכב, בלי להקריב העברת אנרגיה או חיכוך אל ועם הקרקע.
טכנולוגיה:
מודל הMultiTrac- מתעל עקומת מינוף התחלתית נמוכה, כמו גם ערכי antisquat בין 90-110% עבור כל טווח ה-Gear.
תמיכת Mid-Stroke:
למה?
מאפשר לאופניים לשמר גאומטריה תקינה בזמן רכיבה במתווה שטח קשוח יחסית ומונע הימשכות לצדי הדרך בזמן ביצוע פניות. זאת בדיוק אמורה להיות ההרגשה של מתלה טוב ואיכותי.
מה?
האופניים משמרים גאומטריה רציפה ונשלטת וחיכוך של הגלגל האחורי בשבילים קשוחים, ומאפשרים לצפות את הנסיעה מראש ללא קשר לתוואי הדרך.
טכנולוגיה:
החלק המרכזי הליניארי של עקומות המינוף משחק באופן מושלם עם טכנולוגית הבולם הנוכחית של Marin בכדי להבטיח תמיכה מעולה, ומספרים שלא משתנים המוודאים שגיאומטרית האופניים לא משתנה גם בעליות החדות יותר בדרככם.
שליטה בBottom-Out:
למה?
כדי שאתם לא תכסחו את מהלך הבולם של האופניים שלכם במהלך פגיעות. זהו דבר חשוב ביותר על מנת לשמר שליטה ולהשרות ביטחון על הרוכב כשהוא הכי זקוק לזה.
מה?
חלק "מתרומם" יותר בקצה מהלך הבולם להקל על Bottom-Outs קשים יחסית, כמו גם לספק לרוכב תחושת רכיבה בטוחה יותר ככל שאתה מגיע לקצה המהלך, במיוחד במהלומות קשות יותר ונחיתות מסובכות.
טכנולוגיה:
"קרס נסוג" מוטמע ומשומש בקצה מהלך הבולם, כוח בניה מכני המאט את הגלגל ומתנגד לBottom-Out קשוח, תוך שמירה על הלחצים על הבולם האחורי במינימום בפגיעות גדולות יותר.